KIBERPEDAGOGIKANING ILK RIVOJLANISH DAVRLARI VA HOZIRGI KUNDA TA’LIM SAMARADORLIGINI OSHIRISHGA TA’SIRI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada kiberpedagogikaning ilk rivojlanish davrlari 1960-yildan 2000 yilgacha va hozirgi raqamli ta’lim muhitidagi olib borilayotgan tadqiqotlar, bu soha talabalarga yangi texnologiyalarni o'rganish, ma'lumotlarni izlash va tahlil qilish, internet orqali ta'lim olish va boshqalar bilan hamkorlik qilish imkoniyatlarini taqdim etish, kiberpedagogikada dolzarb muammolar ya’ni teknologiyalarni qo'llash, o'qituvchilarning tayyorligi, ta'limning tartibi, amaliyot va nazariy bilimning birgalikda qo'llanilishi va bu muammolarni xal qilish usullari, kiberpedagogikaning rivojlanishiga hissa qo’shgan olimlar yozgan adabiyotlarning taxlili qilingan bo’lib bu kitoblar talabalarga, o'qituvchilarga va texnologiyalar sohasidagi mutaxassislikni rivojlantirishni istagan olimlar tomonidan yozilgan, ta’lim samaradorligini oshirishda kiberpedagogika sohasida O’zbekistonda va jahonda olib borilayotgan islohotlar xamda raqamli asrda ta’lim jarayonida qo’llanilayotgan metodlaridan interaktiv ta'lim platformalari, uzviy ta'lim, o'zlashtirish, kolloborativ ta'lim, ma'lumotlar analitikasi va usullar kiberpedagogika sohasida yangiliklar va rivojlanishini ta'minlash yoritilgan. Kiberpedagogika rivojlanishi talabalarga qo’llanilayotgan texnologiyalar haqida tushuncha beradi, ularni ma'lumotlar bilan ishlashda va ta'lim olishda qanday yordam berish kerakligini o'rgatadi. Kiberpedagogika raqamli asrda ta'limga ta'sirini oshiradi va talabalarning o'rganish jarayonlarini yanada samarali va o'rganishni rag'batlantirishda katta ahamiyatga ega.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Кузьмина Н.В. Методы системного педагогического исследования: Учебное пособие. – М.: Народное образование, 2002. – 208 с.
Tapscott, D. (2009). Grown Up Digital. New York: McGraw Hill.
DEEWR (2008). Review of Australian Higher Education. http://www.deewr.gov.au/HigherEducation/Review/Pages/Review ofAustralianHigherEducationReport.aspx.
Cheng,Y.W, Sun,P.C and Chen(2018).The essential applications of educational robot: requirement analysis from the perspectives of experts, researchers and instructors. Computers & Education 126, 399–416.
http://www.papert.org/articles/const_inst/const_inst1.html