YANGI O‘ZBEKISTONDA PEDAGOGNING MAQOMI: IJIMOIY-FALSAFIY TASNIFI VA O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Maqolada Yangi O‘zbekistonda pedagogning maqomini ta’minlashning ijtimoiy-falsafiy jihatlari, zaruriyati, bugungi kundagi dolzarb masala ekanligi tadqiq qilingan hamda ushbu jarayonda uning ijimoiy-falsafiy tasnifi va o‘ziga xos xususiyatlari tahlil qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
“Pedagogning maqomi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining Qonuni – 2024. https://lex.uz/docs/-6786401
Ануфриев Е. А. Социальный статус и активность личности. М.: Мысль, 1984. - 123 с.
Вершловский С. Г. Учитель о себе и о профессии. JL: Знание, 1988.-32 с.
Герасимова Н. В. Социальная адаптация пожилых людей к современной ситуации: Автореф дис. . канд. социол. наук. Саранск, 2001. -25 с.
Гибадуллина, Ю.М. Профессиональная подготовка педагогов в процессе интеграции формального, неформального и информального образования / Ю.М.Гибадуллина // Фундаментальные исследования. – 2014. – № 11 (10). – С. 2253-2256 (0,4 п.л.).
Стародубцева Л. Динамика социального статуса педагогов: На примере Республики Мордовия. Автореферат дисс. канд. социол. наук. Саранск, 2003.