This article describes the analysis of traditional folk games and national competitions as an integral part of folk culture and art in human life, as well as the study of their importance and tasks as an important factor in educating students.
References
Abdullayev A.A. Milliy xalq oʻyinlari va sogʻlom avlod tarbiyasi. Zamonaviy taʼlim. 2017, №9.
Abdullayev A.A. Xalq oʻyinlaridan foydalanib oʻquvchilarni jismonan va ruhan barkamol qilib tarbiyalash yoʻllari. Academic research in educational sciences. Volume 2 | ISSUE 3 | 2021.
Aslonova M. Taʼlim jarayonida harakatli oʻyinlardan foydalanish (boshlangʻich sinflarning jismoniy tarbiya darslari misolida). Pedagogika fanlari boʻyicha nomzodlik dissertatsiyasi. – Navoiy, 2008.
Dehqonv R. Sogʻlom avlodlarni shakllantirishda xalq oʻyinlari va anʼanalarining tutgan oʻrni. “Oriental art and culture”. Scientific-Methodical Journal — Issue 5 / 2020.
Utepbergenov A.K. Hozirgi davrda navqiron yoshlar tarbiyasida milliy xalq oʻyinlarining taʼlim-tarbiyadagi ahamiyati. Academic research in educational sciences. Volume 2 | ISSUE 7 | 2021.
Yoʻldoshev S.V. Barkamol avlod tarbiyasida anʼanaviy xalq oʻyinlarining ahamiyati. file:///C:/Users/user/Downloads/6f1cd78d-80e7-48de-9369-23a4408df542.pdf
Yoʻldosheva R. Oʻzbek xalq oʻyinlarinng tarbiyaviy ahamiyati. – Toshkent, 1992.