BOSHLANG‘ICH TA’LIM O‘QUVCHILARIDA ZAMONAVIY KO‘NIKMALARNI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK PSIXOLOGIK ASOSLARI (XALQARO BAHOLASH DASTURI)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Isaboyeva Dilyora Zokirjon qizi

Annotatsiya

Ushbu maqolada xalqaro baholash dasturlari, yurtimizda ta’lim sohasidagi o‘zgarishlar, PIRLS va TIMSS va boshqa baholash dasturlari haqida ma’lumot, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining fanlarni o‘zlashtirishda xalqaro baholash dasturlarlarining ta’lim sifatini ta’minlashdagi o‘rni to‘g‘risida ma’lumot berilgan. Shuningdek ushbu baholash dasturlarining kelib chiqish shart-sharoitlari va yurtimizda qo`llashning huquqiy asoslari muhokama etilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Ilmiy axborot
muallifning biografiyasi

Isaboyeva Dilyora Zokirjon qizi, Qoʻqon davlat pedagogika instituti

Qoʻqon davlat pedagogika instituti, boshlangʻich taʼlim metodikasi kafedrasi oʻqituvchisi

Foydalaniladigan adabiyotlar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 27 fevraldagi «Pedagogik ta’lim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida» gi PQ 4623-son Qarori.

Grin Vinsent. Milliy darajadagi ta'lim yutuqlarini baholash / Vinsent Greni, Tomas Kellaghan; ingliz tilidan tarjima T.N. Leonova; ilmiy ed. M. B. Chelyshkova. – M.: Logos, 2011. – 208 b.

Nurmanov A.T., Mustafakulov A.A. Oliy ta’lim muassasalarida TQM-sifatni yalpi boshqarish tizimi. Uslubiy qo‘llanma. – Toshkent, TDPU, 2019. - 160 b.

Boshlang‘ich ta’limni o‘qitishda zamonaviy yondashuvlar va innovatsiyalar moduli bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmua. TDPU huzuridagi Xalq ta’limi xodimlari malakasini oshirish instituti. Toshkent. 2018. – 160 b.

Gaynazarova G.A. Mashg‘ulotlarda interfaol muhitni yaratish omillari. Zamonaviy uzluksiz ta’lim muammolari: innovatsiya va istiqbollar. Xalqaro ilmiy konferensiya. – Toshkent: – 2018. – B.225.

Davletshin M.G. Boshlang‘ich ta’limning psixologik omillari // Xalq ta’limi tizimida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining yangi avlodini tayyorlash muammolari. - T.: Nizomiy nomidagi TDPU, 1996. -B. 132-134.

Davletov E.Yu. Boshlangich ta’limga PIRLS baholash dasturi imkoniyatlari. Zamonaviy uzluksiz ta’lim muammolari: innovatsiya va istiqbollar. Xalqaro ilmiy konferensiya. – Toshkent: – 2018. – B.248.

Rabbonaeva D.T. “Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida matnni o‘zlashtirish darajasini takomillashtirish usullari”. Umumta’lim maktablarining boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari uchun uslubiy ko‘rsatma. – Samarqand, 2020-yil.

Vostrikov, A.A. Elita maktabida kompetensiyaga asoslangan yondashuv nazariyasi va texnologiyasi asoslari. Muallif modeli. / - Tomsk: mahsuldor pedagogika, 2016. - 218 p.

www.ziyonet.uz