BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHISINING KASBIY POTENSIALINI PIVOJLANTIRISHNING DOLZARBLIGI VA MOHIYATI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini kasbiy potensialini rivojlantirishga bo‘lgan ehtiyoj, obyektiv baholash va o‘z faoliyatiga strategik yondashish kasbiy ahamiyatga ega bo‘lgan shaxsiy fazilatlar va qobiliyatlarni, kasbiy bilim va ko‘nikmalarni o‘stirish, shakllantirishga doir fikrlar tahlil etigan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoyevning “O‘zbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2020-yil 6-noyabrdagi PF-6108-son Farmoni.
Raxmonova M.X. “O‘zini-o‘zi rivojlantirish va uzluksiz kasbiy rivojlanisning jamiyatdagi roli”. O‘quv qo‘llanma – Farg‘ona, 2023.
Raxmonova M.X. Boshlang‘ich ta’limda innovatsion yondashuvlar// Xalq ta’limi xodimlarini uzluksiz kasbiy rivojlantirishning dolzarb masalalari: Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi. Farg‘ona – 2022.
Adolf Disterverg. Nеmis o‘qituvchilаrini o‘qitish uchun qo‘llаnmа. (1835)
Калинкина Е.Г. Накопительная система как форма повышения квалификации педагогов в условиях непрерывного образования // Нижегородское образование. № 1. 2010. С. 16-22.
Маркова А.К. Психология профессионализма. – М.: б.и., 1996.- 306-с.
Гозиев Э.Г. Психологические основы развития самоуправления учебной деятельностью у школьников и студентов.: дисс. докт. псих. наук. – Ташкент, 1991. – 316 с.
Эльконин Б.Д. Введение в психологию развития (в традиции культурно-исторической теории Л.С. Выготского). — М.: Тривола, 1994. —168 с.