OTM TALABALARINING GRAFIK TAYYORGARLIKLIGINI RIVOJLANTIRISH VOSITASI SIFATIDA
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada oliy ta’lim tizimining muhandislik yo‘nalishi talabalariga kartografik chizmachilik va kartografiya fanini o‘qitishni takomillashtirishda interfaol metodlardan foydalanishning uslubiy jihatlari, ma’ruza, amaliy va laboratoriya mashg‘ulotlarini o‘tishda ta’lim jarayoniga maqbulini tanlab olish hamda ulardan samarali foydalanish haqidagi ma’lumotlar keltirilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019–yil 8–oktabrdagi «O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030–yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida»gi PF-5847-son farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 27-fevraldagi “Pedagogik ta’lim sohasini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4623-sonli Qarori.
To‘rayev X. Pedagogik texnologiyalarni joriy etish – davr talabi. “Ta’lim tizimini rivojlantirishda ta’lim bosqichlari o‘rtasidagi integratsiya jarayonlarini chuqurlashtirish”. Respublika ilmiy-amaliy an-jumani materiallari to‘plami. Toshkent, 2014, 1 mart, 32–35-betlar.
D.Ro‘ziyeva M. Usmonova Z. Xoliqova Interfaol metodlar: Mohiyati va qo‘llanilishi (metodik qo‘llanma). T., 2013, 4-bet.
N.Erkaboyeva, M.Usmonboyeva. Pedagogik mahorat. Sxema va rasmlarda. Metodik qo‘llanma, T., 2013, 65-bet.
Bespalko V.P. Pedagogika i progressivniye texnologii obucheniya. – M.: 1995. – 250 s.