ISLOM ISLOHCHILIGI (MODERNIZM): DINIY-FALSAFIY VA SIYOSIY JIHATLAR
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Maqolada XIX-asr oʻrtalaridan arab dunyosida «Nahda» (uygʻonish) deb atalgan umumarab madaniyati yuksalishi va siyosiy koʻtarinkilik davri ekanligi yoritilgan. Yangi arab adabiyotini vujudga keltirish, maʼrifatchilikni rivojlantirish va yangi mafkuraviy yoʻl-yoʻriqlarni ishlab chiqish ishlari olib borilganligi, «Nahda» — har tomonlama rivojlanish, deb talqin qilinganligi, Nahda ijodkorlari arablarning iqtisodiy, siyosiy va madaniy sohalardagi ilgarigi kuch-qudratini tiklashni asosiy vazifa deb bilganlari holda, Gʻarb va Sharq madaniyati elementlarini sintez qilishga harakat qilganliklari tahlil qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Abu Lays as-Samarqandiy. Tanbehul gʻofilin. Dilmurod Qoʻshoqov tarjimasi. T.: Movarounnahr, 2000.
Azimov A. Islom va hozirgi zamon. T., 1992.
Azimov A. Islom va hozirgi zamon: maʼruzalar matni. T.: ToshDSHI, 2000.
Al-Buxoriy, Abu Abdulloh Muhammad ibn Ismoil. Al-Jomi as-sahih (ishonarli toʻplam). 4 jildli. T.: Qomuslar bosh tahririyati, 1991-1999.
Joʻzjoniy A;.Sh. Islom huquqshunosligi, hanafiy mazhabi va Oʻrta Osiyo faqihlari. “Toshkent islom uneversiteti nashriyoti”. 2002 yil.
Mansur A., Ibrohimov N.I., Toʻxliyev N., Hasanov A. Ilmu maʼrifat nuri (Saylanma hadislar). T.: Oʻzbekiston milliy ensiklopediyasi, 1998.
Moʻminov A.Q. Dinshunoslik asoslarini oʻqitish va oʻrganishning yagona konsepsiyasi. T.: Toshkent davlat sharqshunoslik instituti, 1999.
Qurʼoni karim maʼnolarining tarjimasi. Tarjima va izohlar muallifi Abdulaziz Mansur. T.: «Toshkent islom universiteti» nashriyoti, 2001.