BOʻLAJAK TASVIRIY SAN’AT OʻQITUVCHILARINI KASBIY-METODIK TAYYORGARLIGIDA PEDAGOGIK TASHHIS VA BAHOLASH MEZONLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Maqolada boʻlajak tasviriy san’at oʻqituvchilarini kasbiy-metodik tayyorgarligida pedagogik tashxislash, nazorat va baholashning ilmiy-pedagogik asoslari bayon etilgan. Talabalarni tashxislash orqali ularning oʻquv imkoniyatlarini, bilim va malakalarni tekshirish xususiyatlari, kasbiy-metodik tayyorgarligini baholash modeli ishlab chiqilgan. Shuningdek, ta’lim texnologiyalari asosida oʻqish natijasida umumkasbiy va ixtisoslik fanlaridan bilimlarini oʻsish imkoniyatlarini yaratib berish usullari yoritib berilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Mirziyoyev Sh.M. Qonun ustuvorligi va inson manfaatlarini ta’minlash – yurt taraqqiyoti va xalq farovonligining garovi. – T.: “O’zbekiston”, 2017. - 48-b.
Qodirov K.B. Tabaqalashtirilgan ta’limda psixologik-pedagogik tashxis. Maktab oʻqituvchilari hamda oliy oʻquv yurt talabalari uchun ilmiy-metodik tavsiyalar. –Toshkent: O’zPFITI 2010. -27 b.
Qoʻysinov O.A. Kompetentli yondashuv asosida boʻlajak oʻqituvchilarning kasbiy-pedagogik ijodkorligini rivojlantirish texnologiyalari: Dis.. ped. fan. dok. (DSc). - T.:TDPU, 2019. - 237 b.
Maxmonov U.A. Kredit-modul tizimida talabalar bilimini baholashning oʻziga xos xususiyatlari // Zamonaviy ta’lim. №3 (100). 2021. –B. -12-18.
Normurodova N.B. Oliy ta’lim muassasalarida talabalar bilimini nazorat qilish va baholash tizimidagi islohatlar // Ekonomika i sotsium. №6 (97)-1. 2022. –B. -1171-1175.
Nazarova F.U. Oliy ta’limda baholash tizimini takomillashtirish xususiyatlari G’G’ Zamonaviy ta’lim №4. 2017. -B. -17-23.
Tolipova J.O. Oliy ta’lim tizimida kompetentsiyaviy yondashuvni amalga oshirish muammolari G’G’ O’zbekiston Respublikasida ta’lim uzluksizligi va uzviyligini ta’minlash: ustuvor yoʻnalishlar va dolzarb vazifalar. Ilm. anj. Toʻp. 2018 yil 15 may. –T.: TDIU, 2018. - 227 b
Hasanov R., Xayrov R. O’quvchi qobiliyati, tashxis va tabaqalashtirilgan ta’lim. G’G’ Maktab va hayot.- 2010. -№7-8 (75-76) –T.-2-5 b.
Xayrov R.Z. Pedagogik tashxis, tabaqalashtirilgan ta’lim va oʻquvchi qobiliyati. TDPU “Ilmiy axborotlari” ilmiy-nazariy jurnali. –T.: TDPU. 2020. 4-son. -220-226 b.
Хайров Р.З. Совершенствование подготовки будущих педагогов изобразительного искусства к обучению живописи на основе индивидуального подхода // Вестник ГулГУ ОАК. -Гулистан. -№3 (95) -2022. –С. 20-24.
Xayrov R.Z. Tasviriy san’at darslarida oʻquvchilarga individual yondashuv. Monografiya. -T.: Ilm Ziyo Zakovat. 2021. -102 bet.