MAKTABLARDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH METODOLOGIYASINI YARATISH UCHUN ASOSIY TIZIMLI KOMPONENTLAR
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu ishda umuta’lim maktablarida raqamli texnologiyalardan foydalanish metodologiyasini yaratish uchun asosiy tizimli komponentlar ko‘rsatib berilgan bo‘lib, bunda raqamli texnologiyadan foydalangan holda o‘qitish tamoyillari tizimi, raqamli texnologiyadan foydalanish tamoyillarining klassik va axborot didaktikasi tamoyillari bilan bog‘liqligi ko‘rsatib berilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
“O‘ZBEKISTON — 2030” strategiyasi to‘g‘risida”, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 11-sentabrdagi PF-158-sonli Farmoni.
Xaydarov I., Mamatkodirov M. Axborot kommunikatsion texnologiyalarini ta’lim sifatini oshirishdagi o‘rni, “Faol tadbirkorlik, innovatsion g‘oyalar va texnologiyalarni qo‘llabquvvatlash yili” ga bag‘ishlangan filial professor o‘qituvchilarning ilmiy-amaliy konferensiyasi // Muhammad Al-Xorazmiy nomidagi toshkent axborot texnologiyalari universiteti farg‘ona filiali – 2018.16-may B. 227-232.
Xashirova T.Yu., Maluxova F.V., Balkizova F.B., Apsheva S.Yu. Ta’lim tashkilotlarini boshqarishda raqamli texnologiyalarni qo‘llash // Fan va ta’limning zamonaviy muammolari. - 2022. - 2-son.
Xaydarov I., Mamatkodirov M.. Ta’lim tizimida axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining roli va afzalliklari // “Faol tadbirkorlik, innovatsion g‘oyalar va texnologiyalarni qo‘llabquvvatlash yili” ga bag‘ishlangan filial professor o‘qituvchilarning ilmiy-amaliy konferensiyasi // Muhammad Al-Xorazmiy nomidagi toshkent axborot texnologiyalari universiteti farg‘ona filiali – 2018.16-may B. 232-234.
Mamatkodirov M.M. The role of digital technologies in the organization of extra-educational activities of school teachers. // of Web of Scientist: International Scientific Research Journal (WoS) June 2023. Vol.4 ISSN: 2776-0979, Impact Factor: 7.565 - 2023.- №6. –B.152-156.