O‘QUVCHILARDA SPORT VOSITASIDA MILLIY IDENTIKLIKNI SHAKLLANTIRISHNING IJTIMOIY-PEDAGOGIK MAZMUNI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada o‘quvchilarni sport vositasida tarbiyalashning pedagogik ahamiyati, xalq an’anaviy qadriyatlari bayram, marosim, udumlar va tadbirlarning milliy tarbiyaning manbasi sifatidagi o‘rni alohida ahamiyatga ega ekanligi global taraqqiyot jarayonida identiklik tanazzulini vujudga keltiruvchi davrda hal qiluvchi rol o‘ynashi yoritib berilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Мирзиёев Ш.М. Ҳалқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. – Тошкент.: Ўзбекистон. 2018, -Б.37.
Зайниддинов Т.Б. Соғлом турмуш тарзини тўғри ташкил қилишда жисмоний тарбия ва спорт мутахассисларининг педагогик фаолияти // Жисмоний тарбия ва саломатлик журнали.2019, 2(75). –Б.60.
Степаненко О.А. Поиск идентичности как константа немецкой культуры. // Журнал: Вестник Ленинградского гос.унив. им. А.С.Пушкина. 2013. № 7. – С. 80-90
Левин К.Теория поля в социалних науках. СПб., 2000. – С. 67-68
Отамуродов С. Глобаллашув ва миллат, -Тошкент: Янги аср авлоди. 2008.
Қаҳҳорова Ш.Б. Глобал маънавият глобаллашувнинг ғоявий асоси,-Тошкент: Тафаккур, 2009.
Мадаева Ш.О. Идентиклик антропологияси, -Тошкент: Нишон ношир, 2015.
Файзуллаев А.Ф. Научное творечество Мухаммеда ал-Хоразме.-Т.:Фан. 1983 й.