ZIYORAT TURIZMI SOHASIDA O‘ZBEKISTONNING O‘RNI VA IMKONIYATLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abdiyev Alimardon Chorshanbiyevich
Xolyorova Barno Ibragimovna

Annotatsiya

Ushbu maqolada ziyorat turizmi rivojlanishining nazariy-metodologik asoslari ko‘rib chiqilgan bo‘lib unda sohani rivojlantirishda klasterli siyosat va integratsiyalashgan marketing konsepsiyasi ilgari surilgan. Natijada xalqaro tashkilotlar va xorijiy davlatlar bilan ziyorat turizmi sohasida aloqalar o‘rnatishi, mamlakatimizga turistlar oqimining kirib kelishini ko‘paytirish, turistlar xavfsizligini ta’minlashni tartibga soluvchi tashkiliy-iqtisodiy yuriqlar ko‘rsatib o‘tilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Falsafa
Mualliflar biografiyasi

Abdiyev Alimardon Chorshanbiyevich, Karshi State University

Qarshi davlat universiteti “Turizm va marketing” kafedrasi katta o‘qituvchisi, i.f.n

Xolyorova Barno Ibragimovna, Karshi State University

Qarshi davlat universiteti magistranti

Foydalaniladigan adabiyotlar

Mirziyoyev Sh.M. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Oliy Majlisga Murojaatnomasi. //Xalq so‘zi, 2018 yil 29 dekabr.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi sayyohlik sohasini rivojlantirishni tezlashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi farmoni. 2016 yil 2 dekabr.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ―O‘zbekiston Respublikasida turizmni jadal rivojlantirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida‖gi PF-5611-sonli Farmoni. 2019 yil 5 yanvar. 561

O‘zbekiston Respublikasining ijtimoiy-iqtisodiy holati. 2018 yil yanvar-dekabr. – T.: O‘zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo‘mitasi, 2019. B. 306.

2019-2025 yillarda O‘zbekiston Respublikasida turizm sohasini rivojlantirish Konsepsiyasi. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 5 yanvardagi PF-5611- sonli Farmoniga ilova.

Travel & Tourism Economic Impact 2018 Uzbekistan//World Travel & Tourism Council 2018 march.

http://www.usbekistan.at/ru/node/89