TALABALARNI MADANIYATLARARO MULOQOT KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK MODELI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkur maqolada Ta’limning globallashuvi sharoitida talabalarda madaniyatlararo muloqot kompetentligini rivojlantirishning pedagogik mazmuni, talabalarda madaniyatlararo muloqot kompetentligini rivojlantirish dolzarb vazifa bo‘lganligi bois ularda mazkur kompetentlikka aloqador bilim va ko‘nikmalarini muntazam takomillashtirishga qaartilgan fikr-mulohazalar bayon qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Мирзиёев Ш.М. Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. Тошкент: Ўзбекистон. 2017, 1-том, -Б.125 .
Маслова В.А. Связь мифа и языка // Фразеология в контексте культуры. –М., 1999. –C. 123-134.
Усманова Ш. Этномаданийстереотипларнинглингвомаданийтаҳлили // Лингвист. Илмиймақолалартўплами. VI. –Тошкент: “Akademnashr”, 2015. –Б. 120-121.
Madon S., Guyll M. Ethnic and National Stereotypes: The Princeton Trilogy Revisited and Revised. Iowa State University // http://public.psych.iastate.edu/madon/katz.braly.replication.pdf
Усмонова Ш. Рихсиева Г. Маданиятлараро мулоқот. Ўқув қўлланма. –Тошкент.: ТошДШИ. 2017. –Б. 69-70.
Усмонова Ш. Рихсиева Г. Маданиятлараро мулоқот. Ўқув қўлланма. –Тошкент.: ТошДШИ. 2017. –Б. 78.
Берри Д.У. Аккультурация и психологическая адаптация. –М: Наука, 2002. –С.296.