TALABALARNI MADANIYATLARARO MULOQOT KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK MODELI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Alimjonova Mexriniso Ibroximjonovna

Annotatsiya

Mazkur maqolada Ta’limning globallashuvi sharoitida talabalarda madaniyatlararo muloqot kompetentligini rivojlantirishning pedagogik mazmuni, talabalarda madaniyatlararo muloqot kompetentligini rivojlantirish dolzarb vazifa bo‘lganligi bois ularda mazkur kompetentlikka aloqador bilim va ko‘nikmalarini muntazam takomillashtirishga qaartilgan fikr-mulohazalar bayon qilingan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Pedagogika
muallifning biografiyasi

Alimjonova Mexriniso Ibroximjonovna, Fergana Stete University

Farg‘ona davlat universitetimustaqil tadqiqotchisi

Foydalaniladigan adabiyotlar

Мирзиёев Ш.М. Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. Тошкент: Ўзбекистон. 2017, 1-том, -Б.125 .

Маслова В.А. Связь мифа и языка // Фразеология в контексте культуры. –М., 1999. –C. 123-134.

Усманова Ш. Этномаданийстереотипларнинглингвомаданийтаҳлили // Лингвист. Илмиймақолалартўплами. VI. –Тошкент: “Akademnashr”, 2015. –Б. 120-121.

Madon S., Guyll M. Ethnic and National Stereotypes: The Princeton Trilogy Revisited and Revised. Iowa State University // http://public.psych.iastate.edu/madon/katz.braly.replication.pdf

Усмонова Ш. Рихсиева Г. Маданиятлараро мулоқот. Ўқув қўлланма. –Тошкент.: ТошДШИ. 2017. –Б. 69-70.

Усмонова Ш. Рихсиева Г. Маданиятлараро мулоқот. Ўқув қўлланма. –Тошкент.: ТошДШИ. 2017. –Б. 78.

Берри Д.У. Аккультурация и психологическая адаптация. –М: Наука, 2002. –С.296.