TA’LIMDAGI MUQARRAR YANGI MEDIA

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Dilnavoz Makhametova

Annotatsiya

Ushbu maqolada texnologiyaning yangi davrida zamonaviy oʻqituvchilar duch keladigan muammolar va multimedia texnologiyasi anʼanaviy taʼlim landshaftini qanday oʻzgartirayotgani muhokama qilinadi. Bu anʼanaviy oʻqitish usullaridan multimedia vositalari yordamida osonlashtirilgan interfaol, koʻp sensorli oʻquv muhitiga oʻtishni taʼkidlaydi. Kompyuterlar va internetning taʼlimga qoʻshilishi maʼlumotni samaraliroq uzatish va oʻqitish imkoniyatlarini kengaytirish imkonini beruvchi muhim rivojlanish sifatida taʼkidlangan. Maqolada oʻqituvchilarning oʻquv jarayonida yordamchi sifatidagi oʻzgaruvchan roli eʼtirof etilgan va oʻquvchilar uchun media savodxonlikning ahamiyati taʼkidlangan. U interfaol va qiziqarli taʼlim tajribasini yaratish uchun audio, video, grafik va matn kabi turli xil ommaviy axborot vositalarini birlashtirgan multimedianing taʼlimdagi ahamiyatini taʼkidlaydi.


Bundan tashqari, maqola ingliz tilini oʻqitishning texnologik taraqqiyotga moslashishi, oʻqituvchilar va talabalarni multimedia texnologiyalarini oʻzlashtirishga undash zarurligiga urgʻu beradi. U til oʻrganishni yaxshilash va ona tilida soʻzlashuvchilar bilan muloqotni rivojlantirish uchun ijtimoiy media va Web 2.0 texnologiyalaridan foydalanishni taklif qiladi. Maqolada multimedia texnologiyalari taʼlim kelajagiga sezilarli taʼsir koʻrsatish salohiyatiga ega, bu esa oʻqitish metodologiyasi va strategiyalarining oʻzgarishiga olib keladi degan xulosaga keladi. Bu oʻqitish samaradorligini oshirish va oʻquvchilarni samarali jalb qilish uchun texnologiyani sinfga integratsiyalash muhimligini taʼkidlaydi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Ilmiy axborot
muallifning biografiyasi

Dilnavoz Makhametova , Tashkent Pediatric Medical Institute

Department of foreign languages, Tashkent Pediatric Medical Institute (PhD).

Foydalaniladigan adabiyotlar

Brown H.D. Teaching by principles: An interactive approach to l anguage pedagogy- Beijing.: Foreign Language teaching and Research Press. 2012. -page188. (Til pedagogikasiga interaktiv yondashuv)

Cecilia, Davis. Social Media in Higher Education: A literature review and research directions. (2012) (Oliy taʼlimdagi ijtimoiy media: adabiyotlarni koʻrib chiqish va tadqiqot yoʻnalishlari)

Yunus, Melor Md Salehi, Hadi Chenzi, Chen. Integrating social English Language Teaching, (2012) page 5. (Ijtimoiy ingliz tilini oʻqitishni integratsiyalash)

Poole J. E-learning and learning styles; studentsʼ reactions to Web-based language and style at Blackpoo and the Fylde College. Language and Literature. 2006; 15 (3); page 307-320. (Elektron taʼlim va oʻrganish uslublari; talabalarning Blekpul va Fylde kollejidagi veb-ga asoslangan til va uslubga munosabati)