INGLIZ TILI GRAMMATIKASINING RETSEPTIV KO‘NIKMALARINI O‘RGATISH
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Xorijiy tillarni o‘rganish bugungi kunning muhim talabidir. Bu yo‘nalishda yoshlarga yaratilayotgan imkoniyatlar ularning intellektual salohiyatini yuksaltirish, hech kimdan va hech narsada kam bo‘lmagan insonlar etib voyaga yetishiga xizmat qilmoqda. Iqtisodiyot, siyosat va ijtimoiy sohadagi barcha islohotlarning asosiy maqsadi inson, inson, uning farovonligi va farovonligidir. Bu kadrlar tayyorlash milliy modeli asos bo‘lgan asosiy tamoyil, poydevordir.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
ШавкатМирзиёев. Нияти улуғ ҳалқимнинг иши ҳам улуғ, ҳаёти ёруғ ва келажаги фаровон бўлади. - "Ўзбекистон", - 3 том.
Готлиб Р. А. Социальная востребованность знания иностранного языка / Р.А.Готлиб / Социологические исследования, № 2, 2009. С. 122–127.
Гальскова, Н. Д., Гез, Н. И. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез - М.: Издательский центр « Академия», 2005.
Карабаев, М., Абдуманонов, А. А., & Ахмедова, М. И. (2012). Компьютерная программа для формирования иноязычной профессиональной коммуникативной компетенции студентов медиков. Свидетельство Патентной ведомстве Республики Узбекистан N: DGU, 2453.
Назарова Н.Б., Мохова О.Л. Новые информационные технологии в обучении иностранным языкам // Современные проблемы науки и образования. – 2016. – № 3; http://www.science-education.ru/ru/article/view?id
Павловская И. Ю. Методика преподавания иностранных языков (курс лекций на английском языке): Обзор современных методик преподавания — 2-е изд., исп. и доп. — СПБ.: Изд-во С.-Петерб. Ун-та, 2003.; Мильруд Р. П., Максимова И. Р. Современные концептуальные принципы коммуникативного обучения ИЯ. // Иностранные языки в школе, № 4, 2000.
Пассов Е.И. Урок иностранного языка в средней школе. 2-е изд., — М.: Просвещение, 1988. — 223 с.;2. ГОЛЬЕВ А.А. Лингвотипологические и лингвокультурологические критерии в переводе: аспекты функциональной взаимосвязи Дисс. уч. ст.канд. фил. наук.Москва,2017.
Хомский Н. Аспекты теории синтаксиса. – М., 1972. – 278с.
Хуторской А.В. Компетентность как дидактическое понятие: содержание, структура и модели конструирования. / под ред. А.А. Орлова. – Тула: Изд-во Тул. гос. пед. ун-та им. Л.Н. Толстого, 2008. – Вып. 1. – С. 117–13.
Юзликаева Ю., Мадьярова С., Янбарисова Э., Морхова И. Теория и практика общей педагогики. – Ташкент, 2012, с.12.
Ahundjanova, M. A. (2020). METHODS AND METHODS OF TEACHING RUSSIAN AND ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE. Экономика и социум, (11), 46-49
Jalolov, J. J., Makhkamova, G. T., &Ashurov, S. S. (2015). English language teaching methodology. Tashkent: Fan vatexnologiya.
Muhammadiyeva, H., Mahkamova, D., Valiyeva, S., &Tojiboyev, I. (2020). The role of critical thinking in developing speaking skills. International Journal on Integrated Education, 3(1), 62-64.
Mirzaaliyev, I., &Oxunov, A. (2021). EKVIVALENTSIZ LEKSIKANING O‘ZBEK VA INGLIZ TILLARIDA IFODALANISHI. Academic research in educational sciences, 2(6), 209-212.
Mirzaev, A. B. U. (2022). IMPROVING EFL/ESL CLASSROOMS THROUGH USING ONLINE PLATFORMS: NEARPOD–AS AN EXAMPLE OF TOP-RATED ONLINE EDUCATIONAL PLATFORMS. Central Asian Academic Journal of Scientific Research, 2(4), 264-270.
Mirzayev, A., &Oripova, S. (2022). COMMUNICATIVE METHOD–A NEW APPROACH IN THE PRACTICE OF TEACHING FOREIGN LANGUAGE. Scienceandinnovation, 1(B6), 778-783.
Khoshimova, N. A. (2021). ASSOCIATIVE FIELDS OF THE COLLECTIVE AND INDIVIDUAL CONSCIOUS. Theoretical & Applied Science, (5), 436-439.