PRAGMATONIMLARNING FARQLOVCHI ELEMENTLARI VA FUNKSIYALARI HAQIDA
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mahsulot va tovar nomlarini ifodalovchi til birliklari – atoqli nomlar tilshunoslar tomonidan llmiy manbalarda pragmonim, tovaronim, pragmatonim kabi terminlar bilan nomlanayotgani xususida fikr bildirildi. Firma, tashkilot, korxona nomlarini anglatuvchi ergonimlar bir nechta guruhlarga ajratib tahlil qilindi, brend ishlab chiqarilgan mahsulot, tovar yoki xizmat nomini anglatishi izohlandi, pragmatonimlar tarkibiga kiruvchi mashhur brend nomlarining farqlovchi elementlari va funksiyalarini tasniflash, tavsiflash, qiyoslash va pragmatik tahlil usullari asosida yoritish asnosida ushbu hodisaning til sistemasida tutgan o‘rni aniqlandi. Brend o‘z ichiga brend nomi, logotip, shior, shakl, rang, tovush va ohang, ifor, ta’m, harakat kabi bir nechta elementlarni qamrab olishi misollar asosida ko ‘rsatildi. Ijtimoiy, psixologik va lingvistik omillar brend nomini tanlash va ommalashtirishda muhim ahamiyatga ega ekanligi aniqlandi. Pragmatonimlar farqlovchi, informativ, “asrovchi”, kafolat, psixologik funksiyalarni bajarishi ko‘rsatildi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Беляевская Е.Г. Понятия когнитивная “модель” в современной лингвистике//Социальные и гуманитарные науки. Сер.6. Языкознание. – 1996, №2. –с.103-108 (Belyaevskaya E.G. The concept of cognitive "model" in modern linguistics // Social and humanitarian sciences. Ser.6. Yazykoznanie. - 1996, №2. –P.103-108).
En.wikipedia.org
Исангузина И.И. Прагматонимы в ономастическом пространстве: семантический, лингвокультурологический и синтаксический аспекты (на примере названий кондитерских изделий)// (Isanguzina I.I. Pragmatonimy v onomasticheskom prostranstve: semanticheskiy, lingvokulturologicheskiy i sintaksicheskiy aspekty (na primere nazvaniy konditerskix izdeliy) // www.cyberleninka.ru
Карабулотова И.С., Исакова А.А. Эмотивный потенциал прагмонимии как фактор развития ядерно-периферийных отношений в современной ономастике (Karabulotova I.S., Isakova A.A. Emotivny potential potential pragmonimii as a factor of development of nuclear-peripheral relations in modern onomastics) //www.cyberleninka.ru
Комолова З.П. Семантическая мотивированность прагмонимов//Проблемы семантики. –М., 1974. –с.333-338 (Komolova Z.P. Semantic motivation of pragmons // Problems of semantics. –M., 1974. –p.333-338).
Крюкова И.В. Рекламное имя: от изобретения до прецедентности. АДД. –Волгоград, ВГПУ, 2004 (Kryukova I.V. Рекламное имя: от изобретения до предцедентности. ADD. –Volgograd, VGPU, 2004).
Подольская Н. В. Словарь русской ономастической терминологии. М., 1978 (Podolskaya N. V. Dictionary of Russian onomastic terminology. M., 1978).