БЎЛАЖАК ТАРБИЯЧИ ВА БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚИТУВЧИЛАРИДА ИНКЛЮЗИВ КОМПЕТЕНТЛИЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ИЖТИМОИЙ ЗАРУРАТ СИФАТИДА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Мақолада республикамиз мактабгача таълим ва умумий ўрта таълим муассасаларида инклюзив таълимни ташкил этишнинг ҳуқуқий-меъёрий асослари, бу борадаги мавжуд муаммолар ҳамда бўлажак педагог ва тарбиячиларнинг инклюзив компетентлигини ривожлантириш борасида муаллифнинг билдирган таклифлари ҳақида сўз боради.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Foydalaniladigan adabiyotlar
https://en.wikipedia.org/wiki/Inclusion_(education)
https://www.lex.uz/docs/-4646908
https://lex.uz/ru/docs/-4333062
https://lex.uz/ru/docs/-5044711
Кузьмина О.С. Особенности организации подготовки педагогов к работе в условиях инклюзивного образования // В мире научных открытий. – Красноярск: Научно-инновационный центр (Проблемы науки и образования). – 2013. – № 11.8.
Маркова А.К. Психология профессионализма. – М.: Издательство: Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996.
Бородина О.С. Формирование инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья // Профессиональное образование в России и за рубежом. – 2014. – № 1 (13).
Козырева О.А. Изменения в структуре профессиональной компетентности педагога в условиях перехода к инклюзивному образованию // Сибирский вестник специального образования. – 2017.