ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ТЕРМИНЛАРИНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ ВА УЛАРНИ ЎЗБЕК ТИЛИДА ИФОДАЛАШ МУАММОЛАРИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Рамзбек Хамдамов

Annotatsiya

Мақола интернет-маркетинг терминологиясининг тарихи, бугунги кундаги аҳамияти, маркетинг тушунчасининг пайдо бўлиши ва ривожланишини ёритади. Ундан ташқари, тилшуносликдаги термин тушунчасининг моҳияти, унинг бошқа лексик бирликлардан фарқи ва морфологик тузилиши ўрганилади. Шунингдек, ўзбек тилига жадаллик билан кириб келаётган терминларнинг стандартлаштиришдаги муаммолари ҳақида сўз боради

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo‘lim
Ilmiy axborot
muallifning biografiyasi

Рамзбек Хамдамов , Andijan State University

Андижон давлат университети таянч докторанти

Foydalaniladigan adabiyotlar

https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales/

Ўзбекистон миллий энциклопедияси. Давлат илмий нашриёти. ‒Т., 2003 й.

Беззатеева, Э.Г.Особенности английской терминологии маркетинга и их социолингвистическая обусловленность: дис. … канд. филол. наук: 10.02.04 / Беззатеева Эвелина Гайковна. – Омск, 2006.

Скуратов, И.В.Типологическая характеристика неологизмов в современном разговорном и деловом французском языке: лингвистический и социолингвистический аспекты: дис… д-ра филол. наук: 10.02.19 / Скуратов Игорь Владимирович. – М., 2006.

Прохорова, В. Н. Русская терминология (лексико-семантическое образование) / В. Н. Прохорова. – М.: Филологический факультет МГУ, 1996.