TA’LIMNI AXBOROTLASHTIRISH SHAROITIDA BO‘LAJAK PEDAGOGLARNING AKMEOLOGIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH IJTIMOIY ZARURAT SIFATIDA
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Mazkurmaqoladaoliy ta’lim muassasalarida bo‘lajak o‘qituvchilarni akmeologik pozitsiyalarini shakllantirish orqali ularni o‘quv jarayonidagi faolligini oshirishda, tanlagan kasbiga nisbatan mas’uliyat hissini uyg‘otishga, jamiyadagi turli islohotlarni rivojlantirishto‘g’risidagi fikr-mulohazalar bayon qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Структура ИКТ–компетентности учителей. Рекомендации ЮНЕСКО. – Гамбург, 2011. URL:http://ru.iite.unesco.org/publications/3214694
Ўзбекистон Республикаси Президентинингқарори, 28.04.2020 йилдаги ПҚ-4699-сон. https://lex.uz/docs/4800657
Хакимова М.Ф. Ахборот таълим муҳитида инновация ва рақамли технологияларнинг жорий этилиши. Yangi O‘zbekistonda pedagogika fanini innovatsion rivojlantirish istiqbollari: nazariya va amaliyot. Scientific Library of Uzbekistan. – Б. 149-153. www.ares.uz
Миллий тикланишдан миллий юксалиш сари. – Тошкент, 2019. – Б. 117.
Karimov I.A. Vatan sajdagob kabi muqaddasdir. T.3. — T.: «0‘zbekiston»,1996. –B. 34.
Зимняя, И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования. Высшее образование. – 2003. – № 5. – С. 34–42.
Tillayeva G.H. Ijtimoiy muhit va yoshlar tarbiyasi. — T.: Falsafa va huquq instituti, 2009. – B. 149.
Shayxova X.A. Ma’naviyat – kamolot ko‘zgusi. — T.: G ‘afur G ‘ulom nomidagi NMIU, 2009. – B. 115.
https://uza.uz/uz/posts/Тараққиётга илм-фан ва салоҳиятли кадрлар билан эришилади.