sg
O‘zbekcha

MUSTAQIL TA’LIM VOSITASIDA BO‘LAJAK FILOLOG MUTAXASSISLARNING TERMINOLOGIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH

Mualliflar

  • Minovvarxon Hojiyeva

    Namangan State University

Kalit so‘zlar:

mustaqil ta’lim, mustaqil ish, terminologik kompetentlik, kasbiy kompetensiya, individual bilim, kredit ta’lim tizimi,didaktik topshiriq, ijodiy faollik, termin, malakali mutaxassis.

Annotatsiya

Maqolada hozirgi oliy ta’lim tizimining dolzarb vazifalaridan biri – kasbiy hamda terminologik kompetentlikka ega mutaxassisni shakllantirish haqida fikr yuritilgan. Ta’lim tizimiga mustaqil ta’lim, uning vazifasi, ta’lim jarayonidagi o‘rni va ahamiyati xususida fikrlar bayon qilingan. Oliy ta’limda kredit-modul tizimida mustaqil ta’limni tashkil etish, mazkur jarayon orqali filolog talabalarda terminologik kompetentlikni rivojlantirish haqida ma’lumotlar keltirilgan. Mustaqil ish vazifalarining o‘ziga xos xususiyatlari inobatga olingan. Kredit-modul tizimini oliy ta’limda qo‘llashning afzalliklari bayon qilingan hamda tavsiyalar berilgan. Mustaqil ta’limga e’tibor berish orqali filolog talabalarda terminologik kompetentligini rivojlantirishdagi o‘rni va ahamiyati tahlil qilingan.

Muallif haqida

  • Minovvarxon Hojiyeva, Namangan State University

    Namangan DU tayanch doktoranti

Adabiyotlar

Sobirova M. Ona tili o‘qitish metodikasi. Izohli o‘quv lug‘at. – Toshkent. “Mumtoz so‘z”. 2021. – B.92. (Sobirova M. Mother tongue teaching methodology. Explanatory dictionary. - Tashkent. "Classical word". 2021. – B.92.)

O‘zbek folklori. Fan dasturi. A.Navoiy nomidagi Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti. – Toshkent, 2020. – 12 b (Uzbek folklore. Science program. Tashkent State University of Uzbek Language and Literature named after A. Navoi. - Tashkent, 2020. - 12 p)

Mukhammedov Sh. Improving the organization of independent work in the credit module system (on the example of material science) // Jamiyat va innovatsiyalar. 7 (2021) / ISSN 2181-1415 –B. 25-33

Suyunov N.D. Mustaqil ishlarni bajarish uchun uslubiy ko‘rsatma // Toshkent, 2019. (Suyunov N.D. Methodical instructions for independent work // Tashkent, 2019.)

G.Toshmatov, G.Daminova. Principles of organization of independent education in the credit-module system. Jamiyat va innovatsiyalar. 05 (2022) / ISSN 2181-1415 –B. 51-58

Sh.R.Qo‘qonboyeva, Formation of professional competence of future physics teachers through independent education., «Academicia An International Multidisciplinary Research journal» India, Vol 12, Issue 05, May 2022.-P 1202-1205.

Алтайцев А.М. Учебно-методический комплекс как модель организации учебных материалов и средств дистанционного //Университетское образование: от эффективного преподавания к эффективному учению (Минск, 1-3 марта 2001 г.) / Белорусский государственный университет. Центр проблем развития образования. – Мн.: Пропилеи, 2002. – С. 229-241.(Altaitsev A.M. Educational-methodical complex as a model for the organization of educational materials and distance learning tools // University education: from effective teaching to effective learning (Minsk, March 1-3, 2001) / Belarusian State University. Center for Problems of Education Development. - Minsk: Propylaea, 2002. - P. 229-241.)

Вербицкий, A. A. Личностный и компетентностный подходы в образовании. Проблемы интеграции. – М.: Логос., 2009. –328 с. (Verbitsky, A. A. Personal and competency-based approaches in education. Integration problems. - M.: Logos., 2009. -328 p.)

Вершинин С.И. Модернизация профессионального образования: проблемы и перспективы – М.: Научно-исслед. ин-т развития образования, 2004. – 40 с.(Vershinin S.I. Modernization of vocational education: problems and prospects - M.: Nauchno-issled. Institute of Development of Education, 2004. - 40 p.)

Зимняя И. А. Педагогическая психология: Учебник для вузов. –2-е изд., доп., испр. и перераб. – М.: Логос, 2002. – 384с.(Winter IA Pedagogical psychology: Textbook for universities. -2nd ed., additional, corrected. and reworked. - M .: Logos, 2002. – 384p)

Исаева И.Ф. Становление и развитие профессионально-педагогической культуры в условиях непрерывного образования: Коллективная монография. – Белгород; СОФ БелГУ. 2008. – 256 с.(Isaeva I.F. Formation and development of professional and pedagogical culture in the context of continuous education: Collective monograph. - Belgorod; SOF BelGU. 2008. - 256 p.)

Микельсон Р.М. О самостоятельной работе учащихся в процессе обучения – М.: Учпедгиз, 1940. – 96 с.: фото,ил., С. 28.(Mickelson R.M. On the independent work of students in the learning process - M .: Uchpedgiz, 1940. - 96 p .: photo, ill., P. 28.)

Зиновьев С.И.Учебный процесс в советской высшей школе – М., 1968. - 359с.(Zinoviev S.I. Educational process in the Soviet higher school - M., 1968. – 359p)

Калмыкова О.Ю. и.друг. Организация и управление самостоятельной работой студентов в рамках ФГОС ВПО // Вестник Самарского государственного технического университета.Серия: психолого-педагогические науки. 2009.–№1.– С.87-91.(Kalmykova O.Yu. i.friend Organization and management of independent work of students within the framework of the Federal State Educational Standard of Higher Professional Education // Bulletin of the Samara State Technical University. Series: Psychological and Pedagogical Sciences. 2009. - No. 1. – pp. 87-91)

Буланова-Топоркова. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие/.– Ростов н/Д: Феникс, 2002. – 342 с.(Bulanova-Toporkova. Pedagogy and psychology of higher education: Textbook /. - Rostov n / D: Phoenix, 2002. - 342 p.)

Asqarova O‘.va boshqalar. Pedagogika. O‘quv qo‘llanma. Namangan: 2011. – B.46. (Askarova O. and others. Pedagogy. Study guide. Namangan: 2011. – B.46.)

“Халқ сўзи” газетаси. Кредит-модуль тизимига ўтиш нима учун керак? 2020 йил 5 август, № 163 (7665). ("Xalq so‘zi" newspaper. Why is it necessary to switch to the credit-module system? August 5, 2020, No. 163 (7665).

Yuklab olishlar

Nashr etilgan

2023-06-22