ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ЛОЙИҲАЛИ ТАЪЛИМ УСУЛИДАН ФОЙДАЛАНИШ AФЗАЛЛИКЛАРИ
Kalit so‘zlar:
таълим жараёни, лойиҳа, лойиҳалаш модели, лойиҳалаш босқичлари, лойиҳа турлари, таълим технологияси.Annotatsiya
Ўқитиш жараёнида замонавий педагогик технологияларни, жумладан, ўқув машғулотини лойиҳалаш усулини қўллаш таълим сифати ва самарадорлигини оширишнинг муҳим омилидир. Мақолада таълим жараёнида лойиҳали таълим усулидан фойдаланиш масалалари таҳлил этилади.
Adabiyotlar
.Бегимкулов У.Ш., Джураев Р.Х., Исянов Р.Г., Шарипов Ш.С., Адашбоев Ш.М., Цой М.Н. Педагогик таълимни ахборотлаштириш: назария ва амалиёт. Монография. ‒ Т., 2011.
Джураев Р.Х, Мирзаев Ч.Э., Рахимов Б. Замонавий педагогик технологияларни таълим жараёнига татбиқ этиш жараёнини комплекс лойиҳалаш // Узлуксиз таълим. Илмий –услубий журнал. – Тошкент. – 2008. - №3.
Kраля Н.А. Метод учебных проектов как средство активизации учебной деятельности учащихся. Россия. Омск. Издательство ОмГУ 2005.
Тўрақулов Х.А. ва бошқалар. Техника фанларини ўқитишда янги педагогик технологияларни қўллашнинг илмий педагогик асослари. - Фарғона, Техника 2003.
Махмудова Н.Д. Таълимни ривожлантиришда педагогик технологияларнинг афзалликлари // Касб – ҳунар таълими журнали. –Тошкент. - 2011. -№ 2.
Уразова М.Б. Бўлажак касбий таълим педагогини лойиҳалаш фаолиятига тайёрлаш технологиясини такомиллаштириш. -Докторлик диссертацияси автореферати. ‒ Тошкент, 2015.