sg
O‘zbekcha

ЯЗЫК СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ И ХАРАКТЕРИСТИКА МЕДИАЛИНГВИСТИКИ

Авторы

  • Farg‘ona davlat universiteti

Ключевые слова:

социальные сети, медиалингвистика, анализ текста, языкознание, онлайн общение

Аннотация

В статье рассматриваются лингвистические особенности языка, используемого в социальных сетях, с точки зрения медиалингвистики. Основное внимание уделяется уникальности текстов и лингвистическим единицам, характерным для языка пользователей социальных сетей. Исследование отражает новые подходы в области медиалингвистики.

Биография автора

  • , Farg‘ona davlat universiteti

    Farg‘ona davlat universiteti matbuot kotibi

Библиографические ссылки

Luhmann N. Ommaviy axborot vositalarining haqiqati.

A. Yu. Antonovskiy. M., 2012; McLuhan G. M. Mediani tushunish: insonning tashqi kengaytmalari

V. Nikolayeva. M., 2007; Zamonaviy rus mediapolisi.

S. G. Korkonosenko, Sankt-Peterburg, 2012; Xristianlar C. G., Glasser T. L., MeQail D. Nordenstreng K., Uayt R. A. Ommaviy axborot vositalarining me’yoriy nazariyalari: Demokratik jamiyatlarda jurnalistika.

Inglis F. Media nazariyasi. Kirish. Oksford; Kembrij, 1992 yil.

ARAutunova N. D. diskurs // lingvistik ensiklopedik lug‘at

Ed. V.N. Yarseva, M., 1990 yillar. S. 136-137; Iqtibosning dialogik o‘zgarishi va fenomeni // tildagi inson omili. Aloqa, mobillik, deiksin. M., 1992 yil.

Demyan-Kov.Matn va nutq shartlari va oddiy tilning so‘zlari sifatida.2005. S. 34-55;

Dobrosklonskaya T. G. ingexistik va madaniyatlararo aloqaning obyekti sifatida // Moskva davlat universitetining byulleteni sifatida. Ser. 10. Jurnalistika. 2006 yil.

Kazak M. Yu. Nasal matnini o‘rganish va so‘rovning oshkor etilishi // muammosi muammosi. Belgorod, 2010. S. 32-40;

Cybrik A.A., Parshin P. B.S. Nutq // Encyclopediya Dodir. URL: http://www.krugozvet.ru;

Kozhemyakin E.A. Masiy aloqasi va Media Moliya: Tadqiqot metodologiyasi bo‘yicha // Belgorod davlat universitetining ilmiy bayonotlari. Ser. Gumanitar fanlar. 2010 yil. 2-son (83). S. 13-21;

Krasnova T. I. Nozlik: mafkulim yoki atama // mediandiya. 2017 yil. 1 (16). 16-28;

Dolgovskiy A. A. Zamonaviy gazeta sarlavhasi: RA TURKIYA, semantika, pragmatika: OA. Shirinlik. Filol. fanlar. 2008 yil Volgograd;

Olamskaya N. N. MediaDiskurning janr tasnifi masalasi bo‘yicha. Ser. Filologiya. 2013 yil. 5 (17). S. 250-259;

Olianich A.V. Nutqning taqdimoti. 2004 yil Volgograd;

Lonskiy A.V. Zamonaviy MediaDuturlar: Asosiy g‘oyalar va so‘zlar zamonaviy ommaviy axborot vositalarida / OTV. Ed. A.V. Polonskiy. Belgorod, 2009. S. 151-160;

Chernishoshova T.V. Media Muloqotni filologik o‘rganish: Matn va nutqni tahlil qilishning nazariy va uslubiy shartlari va uslubiy shart-sharoit va uslub va tahlil usullari (retrospektiv) //Medicinguicistik. 2014 yil. 1 (4);

Chernyavskaya V.E. Nutqni tahlil qilishdan Nozdiq va matn va nutqni tahlil qilishdan boshlab, o‘qishning an’anaviy va kognitiv-funksional jihatlari: ilmiy to‘plash. Ishlar. Ryazan, 2002. S. 230-232;

Gudokin A. Yangiliklar ommaviy axborot vositalari. Oksford, 1991;

Fowler R. Matbuotda diskurash va mafkura. Moneal, 1991;

GRAVER D. A. Yangiliklarni qayta ishlash: Odamlar qanday qilib axborot oqimini qanday chalg‘itishadi. Nyu-York: London, 1984;

Опубликован

2025-01-24