ЯЗЫК СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ И ХАРАКТЕРИСТИКА МЕДИАЛИНГВИСТИКИ
Ключевые слова:
социальные сети, медиалингвистика, анализ текста, языкознание, онлайн общениеАннотация
В статье рассматриваются лингвистические особенности языка, используемого в социальных сетях, с точки зрения медиалингвистики. Основное внимание уделяется уникальности текстов и лингвистическим единицам, характерным для языка пользователей социальных сетей. Исследование отражает новые подходы в области медиалингвистики.
Библиографические ссылки
Luhmann N. Ommaviy axborot vositalarining haqiqati.
A. Yu. Antonovskiy. M., 2012; McLuhan G. M. Mediani tushunish: insonning tashqi kengaytmalari
V. Nikolayeva. M., 2007; Zamonaviy rus mediapolisi.
S. G. Korkonosenko, Sankt-Peterburg, 2012; Xristianlar C. G., Glasser T. L., MeQail D. Nordenstreng K., Uayt R. A. Ommaviy axborot vositalarining me’yoriy nazariyalari: Demokratik jamiyatlarda jurnalistika.
Inglis F. Media nazariyasi. Kirish. Oksford; Kembrij, 1992 yil.
ARAutunova N. D. diskurs // lingvistik ensiklopedik lug‘at
Ed. V.N. Yarseva, M., 1990 yillar. S. 136-137; Iqtibosning dialogik o‘zgarishi va fenomeni // tildagi inson omili. Aloqa, mobillik, deiksin. M., 1992 yil.
Demyan-Kov.Matn va nutq shartlari va oddiy tilning so‘zlari sifatida.2005. S. 34-55;
Dobrosklonskaya T. G. ingexistik va madaniyatlararo aloqaning obyekti sifatida // Moskva davlat universitetining byulleteni sifatida. Ser. 10. Jurnalistika. 2006 yil.
Kazak M. Yu. Nasal matnini o‘rganish va so‘rovning oshkor etilishi // muammosi muammosi. Belgorod, 2010. S. 32-40;
Cybrik A.A., Parshin P. B.S. Nutq // Encyclopediya Dodir. URL: http://www.krugozvet.ru;
Kozhemyakin E.A. Masiy aloqasi va Media Moliya: Tadqiqot metodologiyasi bo‘yicha // Belgorod davlat universitetining ilmiy bayonotlari. Ser. Gumanitar fanlar. 2010 yil. 2-son (83). S. 13-21;
Krasnova T. I. Nozlik: mafkulim yoki atama // mediandiya. 2017 yil. 1 (16). 16-28;
Dolgovskiy A. A. Zamonaviy gazeta sarlavhasi: RA TURKIYA, semantika, pragmatika: OA. Shirinlik. Filol. fanlar. 2008 yil Volgograd;
Olamskaya N. N. MediaDiskurning janr tasnifi masalasi bo‘yicha. Ser. Filologiya. 2013 yil. 5 (17). S. 250-259;
Olianich A.V. Nutqning taqdimoti. 2004 yil Volgograd;
Lonskiy A.V. Zamonaviy MediaDuturlar: Asosiy g‘oyalar va so‘zlar zamonaviy ommaviy axborot vositalarida / OTV. Ed. A.V. Polonskiy. Belgorod, 2009. S. 151-160;
Chernishoshova T.V. Media Muloqotni filologik o‘rganish: Matn va nutqni tahlil qilishning nazariy va uslubiy shartlari va uslubiy shart-sharoit va uslub va tahlil usullari (retrospektiv) //Medicinguicistik. 2014 yil. 1 (4);
Chernyavskaya V.E. Nutqni tahlil qilishdan Nozdiq va matn va nutqni tahlil qilishdan boshlab, o‘qishning an’anaviy va kognitiv-funksional jihatlari: ilmiy to‘plash. Ishlar. Ryazan, 2002. S. 230-232;
Gudokin A. Yangiliklar ommaviy axborot vositalari. Oksford, 1991;
Fowler R. Matbuotda diskurash va mafkura. Moneal, 1991;
GRAVER D. A. Yangiliklarni qayta ishlash: Odamlar qanday qilib axborot oqimini qanday chalg‘itishadi. Nyu-York: London, 1984;
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 Научный вестник Ферганский государственный университета

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.