OLIY TA’LIM TALABALARIDA MEDIASAVODXONLIKNI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK AHAMIYATI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada mediata’lim, mediakompetentlik va mediasavodxonlik tushunchalari, ularning farqli jihatlari, ushbu tushunchalarning tadqiqiga doir fikrlar tahlilga tortilgan. Shuningdek, mediasavodxonlikning muhim belgilari, ularning vazifa va darajalari ham o‘rganilgan hamda tahlil qilingan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Федоров А.В. Модель развития медиакомпетентности и критического мышления студентов педагогического вуза на занятиях медиаобразователного сикла .Инновации в образовании. 2007.
Xojimuxammedova D.R. O‘qituvchilarning kasbiy kompistentligi. Xalq ta’limi. IMJ. – T.: 2011
Кузьмин Е. И., Паршакова А. В. Медиа и информационная грамотность в обществах знания / Сост.-М.: МЦБС, 2013
Махамаджонова М.М. Cовременные подходы в формировании межкультурных компетенций с использованием медиатекстов.NamDU-ilmiy axborotnomasi ISSN:2181-0427-2020.