COMPATIBILITY OF THE RENEISSION PEDAGOGY AND ABDULLA AVLONI'S PEDAGOGICAL VIEWS
Keywords:
pedagogy, Renaissance pedagogy, education, upbringing, pedagogical outlook, ethics, enlightenment, spiritual upbringing.Abstract
В статье автор обращает внимание на сравнительный анализ педагогики нового Ренессанса и гармоничность педагогических взглядов выдающегося просветителя-джадидиста, педагога Абдуллы Авлони. Сочетание взглядов Абдуллы Авлони и современного образования раскрывается на основе компаративистского подхода.
References
Абдураҳмонов А. Саодатга элтувчи билим: (Дин, фалсафа, ҳаёт, маънавият ва маърифат сабоқлари). – Т.: Мовароуннаҳр, 2002.
Абу Наср Форобий. Фозил одамлар шаҳри. −Т.: «Халқ мероси» 1993.
Абу Райҳон Беруний. Тарайҳалар (Жавоҳирот китобидан). − Т.: Мерос, 1991.
Абдурауф Фитрат. Нажот йўли. – Т.: Маънавият, 2003.
Абдулла Авлоний. Туркий гулистон ёхуд ахлоқ. – Т.: Чўлпон, 1994.
Алишер Навоий. Танланган асарлар. 9-жилд. – Т.: Шарқ, 2010.
Ходжаев Б.Х. Модернизациялашган дидактик таъминот воситасида умумтаълим мактаби ўқувчиларида тарихий тафаккурни ривожлантириш. – Т.: “Fan va texnologiya” 2015.