ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ЛОЙИҲАЛИ ТАЪЛИМ УСУЛИДАН ФОЙДАЛАНИШ AФЗАЛЛИКЛАРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ўқитиш жараёнида замонавий педагогик технологияларни, жумладан, ўқув машғулотини лойиҳалаш усулини қўллаш таълим сифати ва самарадорлигини оширишнинг муҳим омилидир. Мақолада таълим жараёнида лойиҳали таълим усулидан фойдаланиш масалалари таҳлил этилади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Foydalaniladigan adabiyotlar
.Бегимкулов У.Ш., Джураев Р.Х., Исянов Р.Г., Шарипов Ш.С., Адашбоев Ш.М., Цой М.Н. Педагогик таълимни ахборотлаштириш: назария ва амалиёт. Монография. ‒ Т., 2011.
Джураев Р.Х, Мирзаев Ч.Э., Рахимов Б. Замонавий педагогик технологияларни таълим жараёнига татбиқ этиш жараёнини комплекс лойиҳалаш // Узлуксиз таълим. Илмий –услубий журнал. – Тошкент. – 2008. - №3.
Kраля Н.А. Метод учебных проектов как средство активизации учебной деятельности учащихся. Россия. Омск. Издательство ОмГУ 2005.
Тўрақулов Х.А. ва бошқалар. Техника фанларини ўқитишда янги педагогик технологияларни қўллашнинг илмий педагогик асослари. - Фарғона, Техника 2003.
Махмудова Н.Д. Таълимни ривожлантиришда педагогик технологияларнинг афзалликлари // Касб – ҳунар таълими журнали. –Тошкент. - 2011. -№ 2.
Уразова М.Б. Бўлажак касбий таълим педагогини лойиҳалаш фаолиятига тайёрлаш технологиясини такомиллаштириш. -Докторлик диссертацияси автореферати. ‒ Тошкент, 2015.