BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARDA IJTIMOIY-MADANIY KOMPETENTLIKNI TAKOMILLASHTIRISHDA INNOVATSION EKSKURSIYA SHAKLLARIDAN FOYDALANISH
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada muzeyning ta'lim muassasalari bilan hamkorligi, muzey pedagogikasida innovatsion faoliyat vazifalari, muzeyda tashkil etiladigan maxorat darslari, ekskursiya faoliyatining innovatsion shakllari va ularning tarbiyaviy ahamiyati yoritib berilgan. Shuningdek, “Teatrlashtirilgan ekskursiya”, “Kvest – ekskursiya”, “Chamadondagi muzey”, “Mahorat darsi”, “Recreation”, “Edutainment”, “Storytelling” ekskursiyalarini o‘tkazish mazmuni keng ochib berilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tsya robota litsenzuetsya vydpovídno do Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 xalqaro litsenziyasi.
Foydalaniladigan adabiyotlar
Lichtwark A. Obungen in der Betrachtung von Kunstwerken. – Berlin: VerlagvonBrunoCassire, 1909. – 230p.
Столяров Б.А. Музейная педагогика:История, теория, практика. –М.: Высшая школа, 2004.– 29-84с.
Насруллаева П.Н. Музейное дело в системе туризма. – Дагестанский государственный педагогический университет,кафедра «Социально-культурный сервис и туризм», г. Махачкала.
Poмaнчук A. В. Музeйный туpизм: Учeбнo-мeтoдичeскoe пoсoбиe. — Сaнкт-Пeтepбуpг, 2010. –С. 46.
Xoджaeв Б.X. Умумтaълим мaктaби ўқувчилapидa тapиxий тaфaккуpни мoдepнизaциялaшгaн дидaктик тaъминoт вoситaсидa pивoжлaнтиpиш.: Пeдaгoгикa фaнлapи бўйичa диссepтaцияси. –Тoшкeнт. 2016. –Б. 198-225.
www.tdpu.uz
www.pedagog.uz